Dora'nin Yolculugu

Lilypie First Birthday tickers

4 Mayıs 2011 Çarşamba

Mikirik ve Pınar'ın Maceraları- 2.Gün

Annem dün sabah uçağıyla döndü:( Ben boş eve sığamadım attım kendimi Dubai Sultanları'nın kollarına azıcık orda kafam dağıldı iyi oldu. Tabii onlar alışık annesini havaalanına bırakıp ağlayarak Salı Kahvesine gidenlere:) Bu bilinçle yaklaştılar bana ve bizim Mikirik'e. Mikirik, annemin Dora'ya taktığı lakap süper ötesi değil mi:))) Mıkır mıkır yattığı yerden kendi kendine ve tavşanıyla 'konuşmaları'na istinaden:) Bu mintiri minnoş haline de pek uydu:)

Bizim mikirik hanım pusetiyle gezerken uyumaya çok alıştı, evde uyutamıyorum. Dün yine dışardayken uyudu, eve gelince uyutamadım mümkün değil. 2 aylık bebek günde sadece 1,5 saat öglen uykusu yapar mı?Sabah 9.30'da uyanmıştı, 11.30'dan 13.00'e kadar bir uyudu sonra gece 10'a kadar uyumadı. Bu süre içinde oyun minderi kurtarıcım oldu kısa süreler için. Onda yatarken müziği ve oyuncaklarıyla yarım saat kadar oyalanıyor sonra tabii dikkati dağılıyor, sıkılıyor. Konuşacak birşey bulamıyorum kitap okuyorum ondan da sıkılıyor tabii. Alıyorum kucağıma evin içinde dolaştırıyorum o da 5 dakika sonra kesmiyor falan derken perişan oldum oyalıycam diye. Tabii ara ara uyutma çabalarım da oldu ama bana mısın demedi. Artık esnemekten helak oluyor, gözleri gidiyor ama bir telaşla açıyor hemen.

Bu sabah da o minderde oyalanırken ben de kahvaltı sofrasını toplayabildim (kocacım sabah kahvaltı hazırladı bize- çünkü ben dün hiçbirşey yiyememiştim o gelene kadar, bugün de öyle olursa en azından kahvaltımı iyi yapabilmiş olabileyim diye), bir de bu postu da öğlen mamadan sonra o yine minderinde oyuncaklarına bakınırken yazabiliyorum.



Uyuma olayı yine aynı bugün sabahtan beri oyalamaya çalışıyorum, biberon ağzındayken 1-2 defa daldı sonra böyle korkar gibi titreyip uyandı. Esniyor ama uyuyamıyor:( Napıcam hiç bilmiyorum. Evde uyumaya alıştırmam lazım.

Meğerse tüm gün bebişle ilgilenen oyalayan annemmiş, o gidince gerçek çıktı ortaya. Ben sadece doyuruyor azıcık da oynıyormuşum, tüm zamanım doluverdi birden. Uzun uzun nette gezmeler bitiverdi anında...Ah anam ahhh...

Pisi Bu arada bir önceki postu okuyup sadece Dora'nın vesikalık fotoğrafının tatlılığı hakkında yorum yapıp bana bir geçmiş olsun demek akıllarına gelmeyen tüm sevgili arkadaşlarımın gözlerinden öpüyorum;) Yine de hepinizi seviyorum:)...



3 yorum:

  1. mikirik.......:DDD süppeerrr yaaa:DDD canım ablam ve canım yeğenim benim sizi o kadar çok seviyorum ki... yazdıklarını okuyunca hem üzülüyürum-sen üzülüyosun uyumuyo diye, doram da uykusuz kalıyo- hem de yüzümde kelebekler, gözümde melekler uçuyo.. içim kıpır kıpır oluyo sizi okuyunca... canlarım benim... sizi cok seviyorum...:))

    YanıtlaSil
  2. Bizz de seni seviyoruz teyzecikk:) mikirik 1- pınar 0, şimdi dışardan geldim yine evde uyumadı. neyse ben de en azından faturamı yatırıp mayıs dergilerime gözatabildim:))) üzülme bizim içiiinn idare ederiiizzz;)

    YanıtlaSil
  3. bu sana geçmiş olsun demeyenler arasında ben de varım :( ama dora o kadar tatlıydı ki haberin önüne geçmiş :)) neyse canım pnarcım geçmiş olsun tabi ki de.. bu arada hep derler ama hiç denedin mi bilmiyorum.. elektrik süpürgesi sesi kuzeyi gerçekten uyutuyor.. çok çaresiz kaldığım bikaç kere bu yola başvurmuştum.. biraz dalınca kapatıyorum.. ama genel olarak yanında kimse olmadan bebekle başbaşa olmak zor malesef.. öpüyoruumm

    YanıtlaSil