Dora'nin Yolculugu

Lilypie First Birthday tickers

7 Haziran 2011 Salı

KISA KISA..

* Vajinal doğum yapan, şarıl şarıl süt veren ve bunu gözümüze gözümüze sokan annelerden cok sıkıldım.
* Sütüm yeterli olmadığı için üzülmekten içim kurudu.
* Hislerimi bazen özellikle sinirliyken en olmadık şekilde ve yerde ifade etmekten kendimi alamadığım için şu an kendime çok kızgınım.
* 18 yaşıma geri dönmek istiyorum. Kesinlikle bambaşka tercihler yapar ve bambaşka bir hayat yaşıyor olurdum. Daha mutlu olur muydum bilmem ama kesinlikle farklı olurdu.
* Bazen kendime güvenim sıfırın altında oluyor o zamanlarda kimseyle ama kimseyle görüşmek istemiyorum, eşimle bile.
* Çoğu zaman 2 çocuğum var gibi hissediyorum. Khodja bazen çok yorucu oluyor, üstelik bu kayınvalidem tarafından da onaylanmış durumda:s
* Bu blogu kimliğimi gizlemeden açtığım için pişmanım.
* Bu ara kendimi kapana kısılmış gibi hissediyorum. Herşeyi bırakıp ülke değiştirmekle 'kendim' için iyi birşey yapıp yapmadığımı sorgulamaya başladım. Şüphesiz eşim ve bebişko için başarılı bir hamle oldu.
* An itibarıyle vücudumdan nefret ediyorum, bildiğin nefret.
* Bazı konularda kendimi kandırıp kandırmadığımdan emin olamıyorum.
* Konuşmaya üşendiğim zaman miktarı hiç azımsanacak gibi değil.
* İnsanlara kendimi anlatmaya çalışmaktan çok ama çok sıkılıyorum. İstiyorum ki hiçbir zaman kötü niyetli olmadığımı 'by default' bilsinler. Sadece çok çabuk sıkılan ve dolayısıyla bazen suratsız biriyim. Bunu tek bilen annemle kardeşim malesef. Kocama bile anlatamadım daha.
* Sevgi ve şefkat ne demek bebeğim doğunca anladım.
* Talep etmediğim halde 'senin için şunu yapayım' diyip yapmayan-yapamayan insanlara gıcık oluyorum. Deme kardeşim zaten gerek yok istemiyorum.
* Tamı tamına 1 yıl sonra regl oldum.
* An itibarıyla beni gülümseten tek şey bebişko.
* Dışarısı bildiğin 40 derece ve bu daha başlangıç. Yaşanır mı burda?
* Bu ev bana dar geliyor. Hem metaforik hem değil.
* Eşimin bu kadar çok seyahate gitmesi ve yalnız kalmak beni yormaya başladı.
* Anlatacak güzel evlilik hazırlığı- düğün hikayeleri olanları kıskanıyorum.
* Ben galiba mutsuzum.

1 yorum:

  1. www.larahalleri.blogspot.com

    Merhaba, blogunuza Burcuname'deki yorumunuzdan ulaştım. Bu yazıyı gördüğüm an aynı 3-4 ay önce hissettiklerim diye düşündüm, tek fark hava durumumuz :)Sezaryenden, şişkinlikten, sütümün yetmemesinden, çevremdeki insanlardan hatta eşimden, blogda kendimi gizlemememden, vücudumdan, alttan kesik şişko göbeğimden, herşeyden ama herşeyden nefret ediyordum. Geçen zaman zarfında da çok fazla birşey değişmedi ama bebiş biraz daha büyüyüp iletişimi arttırdığında, uykusu biraz daha düzenlendiğinde azıcık toparlanmaya başladım... sanırım:) Mutsuzluk zor ve yorucu bir durum, sihirli bir değnek değse de bir anda hepsi geçip gitse , yavaş yavaş hafifleyecek , ben de bilmiyorum, kelim, ilacım olsa da herkese sürsem keşke. Ama geçecek inancım var . Yoksa etraf deli analarla dolup taşardı:)

    YanıtlaSil