Dora'nin Yolculugu

Lilypie First Birthday tickers

3 Aralık 2010 Cuma

Shopaholic and Baby:D

Evet tam da tahmin ettigim gibi o kapkaranlik ilk postu yaptiktan sonra alisverise ciktim ve dunya degisti:) Mahallemizdeki Mothercare'de gercekten de korkunc bir indirim vardi. 30-40 dirheme (12-16TL) super tatli elbiseler aldim. Yalniz bu is o kadar kolay cigirindan cikiyor ki inanmak zor. Su anda bir tane bile biberonu veya bezi ve hatta yatagi bile olmayan bebecigimin bir dolap dolusu giysisi var. Ama ilk alisverislerimin hepsi 'yeni bebek' kategorisindeydi ve hep penye body, t-shirt gibi gorece s.ik.i.ci seylerdi ama elbiselere bir dalinca of of of cikmak gercekten zor. Neyse en azindan Sophie Kinsela'nin Shopaholic'i gibi kayak takimi almiyorum bebege:D Evet herzamanki gibi tum alisverisler icin bahane cok:D Bir de sevgili kuzeninin kuculen cicileri uzerine eklenirse artik bizim Dora bakkala giderken bile suslenen bir kokosh olacak. Olsun. Butun gun pijamayla oturmaya alismis miskin bir genc kiz olmamasi icin elimden geleni yapacagim. Bence dogru yolda gidiyorum ne dersiniz:))haha!

Evvet iste bahsi gecen yeni ciciler: diyordum kiiiii malesef fotograf yukleyemiyorum birkac gundur bekliyorum ama problem cozulmuyor anlamadim ne oldugunu:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder